اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

انسان بودنمان را سردوز کنیم , خیلی چیزها درست خواهد شد ...

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

انسان بودنمان را سردوز کنیم , خیلی چیزها درست خواهد شد ...

بایگانی

آخرین مطالب

داغ عزیز

چهارشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۴۰ ق.ظ

هر سال روز ارتحال حضرت امام ره ته دلم بدجور خالی می شود ، یک دل گرفتگی عجیبی اعماق قلبم را قلقلک می دهد . 

من فقط 24 سال از عمرم می گذرد . در دوران خودم زندگی می کنم .

زمان حیات امام ره نبوده ام که وجودشان را حس کرده باشم و یا مدام چهره پر ابهت و مهربانشان را اکثر اوقات از رسانه های مختلف دیده باشم و پای ثابت حرفها و اندیشه ها و فرمان های قاطعش بوده باشم ...

من فقط خاطراتش را شنیده ام . مستندهایش را دیده ام . سخنانش را خوانده ام . 

اما مهر این مرد بزرگ چنان در دلم موج می زند که انگار مدتها پا در رکابش بوده ام .

هر سالگرد ارتحالش دلم غمگین رفتنش می شود , چنان که گاهی اوقات دلم میخواهد مدتها بنشینم برایشان دلتنگی کنم و اشک بریزم درست مانند یک دختر جوان پدر از دست داده ...

امسال داغدار دایی جوانم که شدیم تازه عمق معنای /عزیز از دست داده /را درک می کنم ...

داغ عزیز خیلی سخت است , بعدها که در کشاکش امورات روزگار و زندگی جای خالی اش را احساس می کنی , داغ عزیزت دلت را سخت آزار می دهد .. 

امام ره برای خیلی ها عزیز بود و هست ...

داغ دل همه آنهایی که امام راحل برایشا عزیز بود و هست با رهبری آقای مهربان و مقتدرمان سیدعلی خامنه ای تسکین باد ...




۹۴/۰۳/۱۳ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی